W książce opisuję najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradzam sekrety udanej współpracy z PR-owcami. Podkreślam, że public relations to coś więcej niż tylko komunikacja. Rozumiem public relations jako możliwość wywołania zmian w organizacji, otoczeniu i sposobie myślenia odbiorców.
“Sensem pracy public relations, czyli sztuki utrzymywania korzystnych relacji pomiędzy organizacją a otoczeniem – jest profesjonalne komunikowanie. To budowanie zainteresowania i zaufania do organizacji. To opowiadanie historii, które mają zapadać w pamięć odbiorców i wpływać na ich oceny oraz podejmowane decyzje.Systematyczne wprowadzanie public relations w życie powoduje, że komunikowanie staje się działaniem. Daje impuls do wprowadzania istotnych zmian i tworzenia wartości dodanej w organizacji – np. efektywnej komunikacji, wzrostu zaufania, transparentności, szybkiego reagowania na rynkowe zmiany”.
Książka pokazuje, jak:
- przygotować się do współpracy z agencją PR;
- zbudować skuteczną politykę komunikacyjną dla naszej działalności;
- rozwinąć firmę dzięki innowacyjności i interdyscyplinarności oferowanej w doradztwie PR;
- z pomocą public relations odnaleźć się w środowisku nowych mediów i komunikacji społecznej;
- wybrać najlepszy model współpracy ze specjalistą ds. public relations;
- budować i chronić reputację dzięki public relations;
- dopasować budżet, czas i wizję sukcesu do możliwości swojej organizacji i agencji public relations.
Łukasz Zając
Ekspert PR z ponad 10-letnim doświadczeniem
Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, CSR, public affairs
Wykłada public relations, szkoli, doradza organizacjom biznesowym i społecznym
Promotor i praktyk networkingu
Promuje umiar i rozsądek w komunikacji. Uważa, że organizacja “powinna komunikować tylko, co istotne”
Aktywny producent filmowy w produkcjach biznesowych i edukacyjnych
Recenzje “Po co jest PR”
Przyznam, że jako kilkunastoletni praktyk mam spory dystans do poradników branżowych. Nie dlatego, że wiem już wszystko, ale na fakt, iż najczęściej rzecz drukowana w świecie marketingu czy komunikacji dezaktualizuje się mniej więcej miedzy transportem z drukarni do księgarni. Łukasz zdaje się idealnie dobrał mieszankę porad nie starzejących się z osadzeniem ich w towarzystwie ostatnich zdobyczy techniki i aktualnych trendów w komunikacji.
Jan Zaborowski
Konsultant marketingu z kilkunastoletnim stażem, ekspert budowania marki – produktu, firmy, pracodawcy. Właściciel Zaborowski Studio Komunikacji.
Z tą książką będziesz wiedział, jak zabłyszczeć w blasku fleszy, jak skutecznie zbudować wizerunek swój lub przedsiębiorstwa, co zrobić, aby mały sukces przerodził się w gorącego newsa w prasie, telewizji czy mediach społecznościowych, jak przygotować skuteczną kampanię i jak powinna wyglądać współpraca z agencją PR. Autor podpowiada nie tylko przedsiębiorcom, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z PR-em, ale także podpowiada profesjonalistom od public relations zajmującym się doradztwem biznesowym lub usługami konsultingowymi. Dzięki temu poradnikowi PR stanie się łatwiejszy i lepiej zrozumiały nie tylko dla specjalistów, ale także dla liderów firm, organizacji, studentów.
Agnieszka Jaskulska, psycholog, dziennikarka tygodnika „Linia Otwocka”
Żyjemy w czasach ciągłego szumu informacyjnego. Stawia to przed przedsiębiorstwami nieustanne wyzwania w zakresie komunikacji. Polski biznes wydaje się podzielony na tych, którzy już wykorzystują narzędzia PR – oraz tych, którym ciągle kojarzą się one z propagandą i manipulacją.
Książka Łukasza Zająca pokazuje, że Public Relations dotyczy obu tych grup – pierwszej przypominając o tym, jak uporządkować działania w tym obszarze, drugiej zaś wyjaśniając, dlaczego są one ważne.
W dobie postępującej profesjonalizacji – pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą docierać ze swoją komunikacją do właściwych odbiorców.
Polecam każdemu.Jakub Siudyka,
specjalista ds. marketingu usług medycznych
Czytelniku, przeczytałeś książkę? Podziel się opinią:
http://lubimyczytac.pl/ksiazka/4822137/po-co-jest-pr
Partnerzy książki:
Edukacyjne Laboratorium Mediów Społecznościowych WNS UPJPII (Kraków)[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]