Nowa książka Łukasza Zająca – Po co jest PR? – jest już komentowana przez czytelników.

Również sam autor opisuje główne przesłanie swojej książki. Poniżej zebrane materiały z internetu.

 

 

Audycja w stacji Siodma9:

Każdy chce informować w jakiś sposób innych o tym, czym się zajmuje i PR daje pewne narzędzia, by to ułatwiać. Czy jest to produkt masowy, konsumpcyjny, czy jest to jakaś szczera idea, dobra, np. PR jest bardzo dobrze wykorzystywany w edukacji, w kampaniach społecznych, chcemy zmieniać pewne postawy i to bardzo dobrze służy” – powiedział w poranku „Siódma 9” Łukasz Zając, specjalista od PR. W rozmowie z Marcinem Fijołkiem opowiedział o swojej książce „Po co jest PR?”.

http://siodma9.pl/wiadomosci/item/793-lukasz-zajac-pr-to-budowanie-relacji

Lubimyczytac.pl:

http://lubimyczytac.pl/ksiazka/4822137/po-co-jest-pr

PublicRelations.pl

„Po co jest PR” Łukasza Zająca

Bernard Fruga – vlog 1 minutowy Fruga

 

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment