W książce opisuję najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradzam sekrety udanej współpracy z PR-owcami. Podkreślam, że public relations to coś więcej niż tylko komunikacja. Rozumiem public relations jako możliwość wywołania zmian w organizacji, otoczeniu i sposobie myślenia odbiorców.

Zamów już dziś            

Po co jest PR?

Po co jest PR? Łukasz Zając, 2018.

 

„Sensem pracy public relations, czyli sztuki utrzymywania korzystnych relacji pomiędzy organizacją a otoczeniem – jest profesjonalne komunikowanie. To budowanie zainteresowania i zaufania do organizacji. To opowiadanie historii, które mają zapadać w pamięć odbiorców i wpływać na ich oceny oraz podejmowane decyzje.Systematyczne wprowadzanie public relations w życie powoduje, że komunikowanie staje się działaniem. Daje impuls do wprowadzania istotnych zmian i tworzenia wartości dodanej w organizacji – np. efektywnej komunikacji, wzrostu zaufania, transparentności, szybkiego reagowania na rynkowe zmiany”.

 

Książka pokazuje, jak:

  • przygotować się do współpracy z agencją PR;
  • zbudować skuteczną politykę komunikacyjną dla naszej działalności;
  • rozwinąć firmę dzięki innowacyjności i interdyscyplinarności oferowanej w doradztwie PR;
  • z pomocą public relations odnaleźć się w środowisku nowych mediów i komunikacji społecznej;
  • wybrać najlepszy model współpracy ze specjalistą ds. public relations;
  • budować i chronić reputację dzięki public relations;
  • dopasować budżet, czas i wizję sukcesu do możliwości swojej organizacji i agencji public relations.

 

Łukasz Zając

Ekspert PR z ponad 10-letnim doświadczeniem

Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej, CSR, public affairs

Wykłada public relations, szkoli, doradza organizacjom biznesowym i społecznym

Promotor i praktyk networkingu

Promuje umiar i rozsądek w komunikacji. Uważa, że organizacja „powinna komunikować tylko, co istotne”

Aktywny producent filmowy w produkcjach biznesowych i edukacyjnych

Zamów książkę!

Już czas zrozumieć mechanizmy PR-u i stworzyć własny styl komunikacji dla Twojej organizacji. Kup książkę z dedykacją autora!

 

 

 

Recenzje „Po co jest PR”

Przyznam, że jako kilkunastoletni praktyk mam spory dystans do poradników branżowych. Nie dlatego, że wiem już wszystko, ale na fakt, iż najczęściej rzecz drukowana w świecie marketingu czy komunikacji dezaktualizuje się mniej więcej miedzy transportem z drukarni do księgarni. Łukasz zdaje się idealnie dobrał mieszankę porad nie starzejących się z osadzeniem ich w towarzystwie ostatnich zdobyczy techniki i aktualnych trendów w komunikacji.

Jan Zaborowski
Konsultant marketingu z kilkunastoletnim stażem, ekspert budowania marki  –  produktu, firmy, pracodawcy. Właściciel Zaborowski Studio Komunikacji.

 

Z tą książką będziesz wiedział, jak zabłyszczeć w blasku fleszy, jak skutecznie zbudować wizerunek swój lub przedsiębiorstwa, co zrobić, aby mały sukces przerodził się w gorącego newsa w prasie, telewizji czy mediach społecznościowych, jak przygotować skuteczną kampanię i jak powinna wyglądać współpraca z agencją PR. Autor podpowiada nie tylko przedsiębiorcom, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z PR-em, ale także podpowiada profesjonalistom od public relations zajmującym się doradztwem biznesowym lub usługami konsultingowymi. Dzięki temu poradnikowi PR stanie się łatwiejszy i lepiej zrozumiały nie tylko dla specjalistów, ale także dla liderów firm, organizacji, studentów.

Agnieszka Jaskulska, psycholog, dziennikarka tygodnika „Linia Otwocka”

 

Żyjemy w czasach ciągłego szumu informacyjnego. Stawia to przed przedsiębiorstwami nieustanne wyzwania w zakresie komunikacji. Polski biznes wydaje się podzielony na tych, którzy już wykorzystują narzędzia PR – oraz tych, którym ciągle kojarzą się one z propagandą i manipulacją.
Książka Łukasza Zająca pokazuje, że Public Relations dotyczy obu tych grup – pierwszej przypominając o tym, jak uporządkować działania w tym obszarze, drugiej zaś wyjaśniając, dlaczego są one ważne.
W dobie postępującej profesjonalizacji – pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy chcą docierać ze swoją komunikacją do właściwych odbiorców.
Polecam każdemu.

Jakub Siudyka,
specjalista ds. marketingu usług medycznych

Czytaj więcej recenzji: 

 

 

Czytelniku, przeczytałeś książkę? Podziel się opinią:

http://lubimyczytac.pl/ksiazka/4822137/po-co-jest-pr

Partnerzy książki:

Edukacyjne Laboratorium Mediów Społecznościowych WNS UPJPII (Kraków)[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

 

 

 

Dodaj komentarz

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment